گرند هایلندر به تایرهای Geolander X-CV یوکوهاما مجهز می شود.




گرند هایلندر به تایرهای Geolander X-CV یوکوهاما مجهز می شود.

یوکوهاما تایرهای GEOLANDAR X-CV خود را به عنوان تجهیزات اصل(OE)  برای اولین شاسی بلند بزرگ گرند هایلندر تویوتا موتور که در ژوئن 2023 در آمریکای شمالی عرضه شد، عرضه می کند. لاستیک Grand Highlander در سایز 18R65/255 و 20R55/255 عرضه می شود.

تایرهای GEOLANDAR X-CV که به عنوان OE در اولین گرند هایلندر عرضه می‌شوند، استاندارد جدیدی را در تایرهای بزرگراهی با تمرکز بر عملکرد و مانورپذیری با سرعت بالا، همراه با سواری راحت که شایسته اولین گرند هایلندر است، به لطف ساختاری اختصاصی ارائه می‌کند. علاوه بر این با تایرها با ویژگی های وسیله نقلیه تنظیم شده است. الگوی آج به طور بهینه طراحی شده است تا تعادل عالی بین کاهش صداو عملکرد رانندگی در جاده‌های خیس و برفی ایجاد کند، دو موردی که رسیدن به آن‌ها به طور همزمان دشوار است. علاوه بر این، دارای طراحی سبک وزن، مقاومت غلتشی کم می باشد.

لاستیک هایی که به عنوان OE برای Grand Highlander عرضه می شوند با استفاده از HAICoLab* اختصاصی یوکوهاما، یک چارچوب توسعه مبتنی بر هوش مصنوعی که هدف آن ترویج اکتشافات جدید و نوآوری دیجیتال از طریق ادغام الهام و خلاقیت انسان با قابلیت پردازش داده عظیم هوش مصنوعی است، توسعه یافته اند. فناوری‌های نوآورانه‌ای که در توسعه تایرها به کار می‌روند، مبتنی بر دانش جدیدی است که با جمع‌آوری داده‌های واقعی و داده‌های مجازی تولید شده توسط شبیه‌سازی‌ها و سپس با استفاده از توابع پیش‌بینی، تجزیه و تحلیل و جستجوی هوش مصنوعی به دست آمده است.

کمپانی یوکوهاما به طور خاص، در سال 2023، متمرکز بر گسترش فروش برند GEOLANDAR و تسریع در عرضه محصولات جدید و معرفی اندازه های جدید است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0